ITSM
Rozwiązania ITSM pomagają usprawnić zarządzanie działem pomocy technicznej, obsługą klienta, zasobami IT a także całymi działami IT.
Pozwala na to na znaczące zwiększenie wydajności w dziale IT oraz podniesienie poziomu jakości świadczonych usług. Systemy z grupy ITSM usprawniają automatyzacje w obszarze obciążenie działów IT i ewidencji czasu pracy poszczególnych techników/zespołów. Dzięki zaawansowanej analityce i modułowi raportowemu możliwe jest szybkie uzyskanie interesujących danych, zarówno w zakresie biznesowym jak i technicznym. Narzędzia ManageEngine są zgodne z ITIL, co oznacza, że można je wdrożyć w każdym dziale IT w organizacji.


Produkty z kategorii ITSM przeznaczone są dla wszystkich firm, które chcą unormować i usystematyzować prace swoich działów IT.
Oprogramowanie ME nie tylko pozwoli na realny pomiar obciążenia działów IT, ale również przyspieszy ich pracę dzięki różnym zintegrowanym opcjom, jak portal samoobsługowy, czy wywoływanie połączeń zdalny bezpośrednio z ekranu zgłoszenia incydentu/żądania. Produkty z tej kategorii występują również w wersjach MSP – przeznaczonych specjalnie dla Usługodawców IT.
ITgrator jest solidnym partnerem, który pomoże dobrać odpowiednie licencję i funkcjonalności danych wersji do realnych potrzeb klienta.
Uważnie analizujemy potrzeby i cele optymalizacji infrastruktury Klienta. Odważnie rekomendujemy najlepsze rozwiązanie i nie proponujemy licencji na wszystko, nawet jeśli najlepszym rozwiązaniem będzie pójście na skróty.

KONTAKT IT GRATOR
Just ITGrate your business!
- E-mail: biuro@itgrator.pl
- tel +48 12 311 00 80
- tel +48 22 100 45 59
- ITGRATOR sp. z o.o.
- ul. Śnieżna 18 30-822 Kraków
- ul. Genewska 25 03-940 Warszawa
- NIP: 6793196827
- REGON: 385591959
- KRS: 385591959